Trener Olimpii o meczu: „To czyste frajerstwo w najwyższym wydaniu”

Prezentujemy wypowiedzi szkoleniowców obu zespołów po meczu ligowym pomiędzy Limanovią Limanowa a Olimpią Zambrów.

Krzysztof Zalewski (trener Olimpii Zambrów): – Na początku gratuluję trenerowi gospodarzy zwycięstwa. Do określenia tego, co znaczy dla nas ten wynik, muszę użyć ostrych słów. To czyste frajerstwo w najwyższym wydaniu. Grając na tak trudnym terenie ze względu na klasę przeciwnika i trudnym dosłownie ze względu na to grzęzawisko. Zostawiliśmy tutaj dużo zdrowia, stworzyliśmy dużo sytuacji, wiele sytuacji stuprocentowych i schodzimy z boiska jako przegrani. Dwie bramki i trzy punkty w konsekwencji położyliśmy na tacy gospodarzom, bowiem goniąc wynik i w pewnych momentach dominując Limanovię wyrównujemy i w takich okolicznościach oddajemy te trzy punkty. Wielka złość jest tutaj we mnie i u moich chłopaków też. Wszystko się w nas gotuje. Duża szkoda i żal, że w takich okolicznościach przegraliśmy to spotkanie.

Dariusz Siekliński (trener Limanovii Limanowa): – Wiadomo, że jesteśmy zadowoleni z trzech punktów, które dzisiaj zdobyliśmy. Mecz był taki, jak zakładaliśmy. Chcieliśmy strzelić przeciwnikowi w pierwszej połowie bramkę, co nam się udało. W drugiej połowie mieliśmy oddać inicjatywę rywalowi i grać z kontry. Niestety podarowaliśmy Olimpii za dużo placu gry. Bramkę straciliśmy właściwie po stałym fragmencie gry. Nie ukrywam, że był to nasz najsłabszy mecz w tej rundzie, aczkolwiek w drugiej połowie po stracie bramki na 1:1 z powrotem obudziliśmy się i zaczęliśmy grać do przodu. Od czegoś się ma z przodu Wojtka Dziadzię, który rozstrzyga pewne sytuacje z korzyścią dla nas. Był to trudny mecz i jak powiadam najsłabszy w tej rundzie, jaki zagraliśmy. Nie zmienia to jednak faktu, że punkty zostają u nas i tutaj chwała zawodnikom, że grali do końca, ponieważ tracąc pod koniec spotkania bramkę nikt się nie podłamał i znowu ostatnie 15 minut zaczęliśmy grać do przodu, co dało nam pozytywny skutek i trzy punkty.

18 komentarze na temat artykułu “Trener Olimpii o meczu: „To czyste frajerstwo w najwyższym wydaniu”

  1. oby udalo sie im utrzymac w 2 lidze a w nastepnym roku bedzie lepijej musimy pamietac ze olimpija dopiero weszla do 2 ligi i nie oczekujcie odnich ze beda na pierwszym miejscu . dajcie im czas sie ogarnac ja jestem z wami trzymajcie sie chlopaki i utrzymajcie sie a bedzie lepjej . a sebek sam sprzedaje pewnie na policij a chlopaków od frajerów wyzywa . pozdrawiam i powodzonka .

  2. Nie komentowałem od razu po meczu, bo chciałem ochłonąć z emocji. Dzisiaj niestety przemyślenia są podobne. Ile razy musimy doświadczać frajerstwa?! Potencjał zespołu jest na co najmniej 8 miejsce. Komentarze naszego trenera zaczynają być bliźniaczo podobne. Ile razy jeszcze usłyszymy taki komentarz? Trzeba rozwiązać ten problem. W Pruszkowie dominowaliśmy od 15 do 75 minuty i 1:3 w plecy, z Pogonią grając w przewadze 2 poł. przegrywamy mecz, z Radomiakiem karny…Cholera jasna trzeba zareagować, a nie rozpaczać, być wściekłym. Chłopaki dopóki mają siły to nie odstają piłkarsko od żadnego zespołu. Może to nie jest frajerstwo a braki kondycyjne? Może to nie jest frajerstwo a brak skuteczności? Relacje z meczów naszego zespołu od początku sezonu mają 2 wspólne cechy: przestoje w grze (z upływem czasu co raz dłuższe) i brak skuteczności. Już w pierwszym meczu z Motorem w 75 odcięło im prąd. Napisałem wówczas, że mamy pomysł na grę do 25 metra i….dalej jest bez zmian.

  3. Nieważne wyniki. Nie łamcie się tylko powiedzcie sobie w duszy, że Motor musicie rozj.. choćbyście się tam mieli zesrać. Walczyć, trenować Olimpia musi panować!

    Za nami też moglibyście się wstawić bo tak milicja wyprawia co chce..

  4. Maka rozgryzles mnie tak to ja. jak wchodzisz tu tylko obrazac to lepiej nie wchodz. i nie wiem w czym masz problem odnosnie slowa frajer skoro taka jest prawda od kilku meczy i sam trener nawet tego stwierdzenia urzyl. a tak wogole zeby sie utrzymac nie wystarczy nam juz 8 miejsce tylko 6 przynajmniej. komentarz skopiowany z poprzedniego watku od kolegii ktory jak slusznie zauwazyl w tej chwili 8 i 7 miejsce nic nie daje.
    Żeby utrzymać się w II lidze trzeba będzie zająć 4-5 miejsce w tabeli II ligi wschodniej bo z I ligi na obecną chwilę spadają dodatkowo 3 drużyny z „naszego terytorium” tj. Stomil Olsztyn, Termalica Bruk-Bet Nieciecza i Okocimski Brzesko a to oznacza że z II ligi wschodniej spadną dodatkowo drużyny z miejsc 6-8.

  5. Troche szkoda, ze tematy poza sportowe ciagle zaprzataja nam glowy. Zamiast wyliczyc dokladnie ile i za co byly mandaty i czy kibice zorganizowali jakas pomoc prawna, to ciagle ktos mowi, ze nie wiemy wszystkiego. Byly zapodawane propozycje rozwiazania sprawy mandatow. Jesli sami nic nie zrobiliscie z tym do dzis nic, to ja nie mam komentrza. Oczywiscie, jesli ktos nie ma podstaw, to niech nie obraza innych kibicow na forum. Zajmijmy sie tematami sportowymi, to jest o wiele przyjemniejsze niz wojenki.

  6. Polo masz racje bylo kilka propozycji pomocy ale rzaden z tych chlopakow nie napisal na forum czy chca z niej skorzystac czy nie wiec nie wiadomo do konca jak to wyszlo a kazdy chcial z dobrego serca im pomoc.

  7. Prosiłem o kontakt. Podałem maila. Nikt się nie odezwał. Były propozycje rozwiązań. Sprawę uznaję za zamkniętą. Nic na siłę. Może o naszej drużynie i co zrobić w przerwie, żeby się utrzymać?

  8. Greg o utrzymanie bedzie ciezko ale trzeba wierzyc bo po tej rundzie 10 punktow powinno byc wiecej bez problemow. w niektorych sytuacjach zabraklo szczescie w niektorych doswiadczenia a w jeszcze innych zle decyzje zawodnikow czy tez trenera. w przerwie trener i zawodnicy powinni popracowac nad kondycja zeby po 75 min nie odpuszczac tylko dalej atakowac. no i oczywiscie nasz najwiekszy problem skutecznosc. hmm moze ktos w 3 lidze pokazuje sie z dobrej strony i mozna byloby go zaprosic na testy i nie musi on byc jakis z bajeczna technika ma byc tylko cholernie skuteczny bo tego nam brakuje ale to juz nie od nas zalezy czy beda jakies transfery.

  9. mysle, ze nie jeden manager dobrych zawodnikow z III-ciej ligi chodzi wokol zarzadu i trenera Olimpii Zambrow. Przeciez to swietna promocja pokazac sie w II-gije lidze. Jak by ktos w stylu Wojtka Dziadzio z Limanovii dolaczyl? Ale by sie dzialoooo. Ciekawe tez, jakie beda przygotowania do rundy wiosennej. Wazne, zeby dobrze zaczac wiosne jesienna pora i pare brameczek ustrzelic w najblizszym meczyku….

  10. Myślę, że nasze główne bolączki są znane, tj. brak skuteczności i kondycji. W przerwie będzie czas na zmiany i mam nadzieję, że one nastąpią. Dodatkowo kilka meczów graliśmy na wyjazdach i zamieniliśmy się rolami, więc teraz sytuacja się odwróci. Będziemy mieli kilka meczów więcej u siebie. Teraz trzeba się skupić na wygraniu z Motorem. Najbliższe 90 minut jest najważniejsze. Później podsumujemy rundę. Może dojdzie do skutku wywiad z trenerem i dowiemy się więcej :-)

  11. Mam nadzieje ze w końcu strzelimy ze 3 bramki i wygramy bez problemu bo Motor ma najgorsza defensywe w lidze ale z drugiej strony maja drugi najlepszy atak w lidze. oby Olimpia wykorzystala sytuacje ktore stworzy to o wynik bede spokojny.

Skomentuj artykuł

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *